EN GÜZEL GELİN ÇİÇEĞİ ÖNERİLERİ

Cuma, Mayıs 15, 2015

gelin-cicek-1

Herkese Merhaba, yaz ayları gelince güneşin etkisi ile cıvıl cıvıl oluyoruz. Tatil planları, düğün planları ve birçok konuyu yaz aylarına endeksliyoruz.Planlar,araştırmalar,alacaklar, verecekler, gidilecek yerler çoğunlukla yaz aylarına kalır. Yani en azından benim için genellikle öyle :)Yaz aylarında evlenecekler çoktan araştırmalara başlamıştır bile.
Bende geçen yıl yaz ayları yaklaşırken düğüne dair bir sürü konuda araştırma yapmıştım.Bu konulardan biride gelin olacak biri için gelin çiçeğinin nasıl olacağıdır. :) Ben evlendim ama hala araştırıyorum :)) çok güzel modeller, renkler var. Gelin çiçeğinde gerçek çiçek yada gerçeğe çok benzeyen yapay çiçekler tercih edilebilir elbette. Önemli olan gelin çiçeğinin gelinle orantılı olması, düğün konseptine uygun, gelinlikle bütünlük sağlayacak bir seçim olmalı . Abartılı modeller ve patlayan renklerde buket tercihi farklı bir tarz olarak denenebilir belki. Fakat benim için gelin kelimesi masumiyeti, saflığı , zarafeti ve güzelliği çağrıştırdığı için gelin buketi' nin de bu tanıma uygun olması gerektiğini düşünüyorum. Bu düşüncelerle yola çıkarak gelin olacaklar sizin için birkaç model buldum. Umarım seçimlerinize yardımcı olur ve umarım beğenirsiniz. :) Sevilerimle ..

gelin-cicek-2
gelin-cicek-3
gelin-cicek-4
gelin-cicek-5
gelin-cicek-6
gelin-cicek-7
gelin-cicek-8gelin-cicek-9

gelin-cicek-10
gelin-cicek-11
gelin-cicek-12
gelin-cicek-13
gelin-cicek-14


BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

26 yorum

  1. kalpli ve kelebekli olanlar çok farklıymış benden geçti artık ama yeni evlenecekler için harika seçimler

    www.lerzankaradan.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim :) umarım evleneceklere yardımcı olur :)

      Sil
  2. Ekrem Özdemir16 Mayıs 2015 00:19

    kelebekli olan çoook tatlı görünüyor... Gerçekten de güzel öneriler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı modeller bulmaya çalıştım. Teşekkürler beğeni için :)

      Sil
  3. Gelin çiçeği denildiğinde koyu ve marjinal renkler düşünmüyorum hiç. Beyaz içine serpiştirilmiş toz pembe, açık sarı ile hazırlanmış bir buket çok daha temiz ve zarif durur gibi geliyor.
    Mesela burada iki örnek var çok beğendim.
    En iyisi bekar bikaç yakınımı etiketleyeyim bir incelesinler:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende en çok ilk resimdekini beğendim.:) bndende sevgiler

      Sil
  4. çok sevdim çiçekleri.. alışılmışın dışında... Çok hoş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de çok hoşlar . teşekkürler sevilerle :)

      Sil
  5. Merhabalar iade-i ziyarete geldim, birbirinden güzel gelin çiçekleriyle karşılandım içim açıldı..Hepsi çok güzel ama ben ilk çiçeği çok beğendim..Nikah mı tazelesem acaba dedim kendi kendime:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğeni için teşekkürler :) valla bende bu araştırmaları yaparken aynı şeyi düşünmüştüm :D bnden de sevgiler

      Sil
  6. çok çokkk beğendim hepsi ayrı bir güzel ama eğer gelin kızlarım düğün zamanı görseler o kelebekliyi mutlaka seçerlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en farklı olan kelebekli model :) elinde kelebekler uçuşuyormuş gibi duran bir gelin çok dikkat çekici :)

      Sil
  7. Hepsi birbirinden güzel.Paylaşımınız için çok teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Gelin çiçeği bence beyaz ve uçuk pembe olmalı. Fazla renkleri olanları çok sevemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerle aram iyidir o yüzden renkli bir şeyler seçtim, beyaz ve pembe tonları da evet çok masum ve güzel olur. :) Sevgilerle

      Sil
  9. zevkler ve renkler tartışılmazmış benim zamanımda vardı belki ama,pek blinmediğinden klasik olanla gittik şimdi olsa renkli allı pullu kelebekliyi seçerdim gibi

    YanıtlaSil
  10. Kelebeklisi çok farklı ve hoş:))

    YanıtlaSil
  11. Düğün mevsimi geldi, çiçekler çok güzelmiş :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel gelin çiçekleri bunlar. Bayıldım. Bu arada seni takibe aldım. Sen de beni alırsan sevinirim.
    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim teşekkürler :) ben sizi takipteyim sevgilerimle

      Sil
  13. Kalpli ve kelebekliye bayıldım. Eğer geçen sene evlenmiş olmasaydım muhakkak ikisinden birini tercih ederdim :)
    Sizi takipteyim bana da beklerim :)
    http://hazafgiller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

BLOG ARŞİVİM