TEKNOLOJİ ÖNERİSİ / ROWENTA SILENCE FORCE EXTREME CYCLONIC 900 W ELEKTRİKLİ SÜPÜRGE

Salı, Nisan 21, 2015

rowenta-süpürge
Herkese Merhaba,
Ev teknolojileri konusunda özellikle bayanları ilgilendirecek mini süpersüpür :) konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum. Birçok kişi evine yeni bir ürün alırken kısa bir araştırma sürecinden sonra karar verir  ve ürününü seçer. İşin bu kısmında dikkatinizi çeker mi bilmem ama bu teknoloji harikası ürün hakkında gönül rahatlığıyla önerilerimi sunacağım.
Rowenta çocukluğumdan beri hatırladığım sadece bir markaydı. Fakat bu ürünle tanışınca benim için ilk sırada tercih edeceğim bir marka oldu. Eğer çekim gücü yüksek, kullanımı kolay ve en önemlisi sessiz mi sessiz bir süpürge arıyorsanız tercihinizi Rowenta Silence Force Extreme Cyclonic 900 W Elektrikli Süpürgeden yana yapmalısınız. 900W olması sizi yanıltmasın çünkü 2100W ile eş değer güçte. Eko enerji teknolojisi ile %50 enerji tasarrufu sağlıyor.Motor izolasyon sistemi ile 68 desibel ses seviyesi ile yan odadan bile duyamayacağınız sessizlikte. Kısaca kafa şişirmeyen sessizlikte.:) En önemli özelliklerinden biri de %100 toz toplama performansı. Bu özelliği size bir örnekle anlatmam gerekirse 2 gün üst üste süpürdüğümde bile sanki haftalardır temizlenmemiş gibi toz topluyor. Toz torbası olmayan bu ürünü temizlemekte çok kolay. İsterseniz toz haznesini ve toz toplayan silikon parçalarını yıkayabilirsiniz. Dizaynı hem şık hem sevimli kolayca yer bulabilirsiniz.Fiyatı ilk çıktığında pahalıydı ama şimdi çok uygun. Elektrikli süpürge almayı düşünenlere duyurulur. Pişman olmayacağınız bir tercih olacağından emin olabilirsiniz. Araştırın, kıyaslayın, karar verin herkese hayırlı olsun :) Teknolojik önerilerle tekrar görüşmek üzere Sevgilerimle ;)

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

5 yorum

  1. Merhaba iade-i ziyarete geldim :) Blogunu takibe alacaktım ama çok önemli bir eklenti eksik şu adresten bloglara izleyiciler butonu eklemeyi resimli anlattım bir bak istersen eklersen blogunu takibe almak isterim :) Ayrıca bloguma da beklerim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bende iade-i ziyade geldim canım :) trakibindeyim artık :) ayrıca bende süpürgemden çok memnun değilim böyle pratik bir süpürge istiyorum fiyatını hatırlıyormusun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler :) bu süpürgeyi kısa bir süre önce indirimli halinde yakalayıp 600 tl ye almıştım. Şu an nette fiyat araştırması yaptım en ucuz 584 tl görünüyor.Standartlarda güzel bir ürün düşünebilirsin. Sevgilerimle ....

      Sil
  3. Ben de senelerdir kullaniyorum ve memnunum
    hatta ben de detayli bir yazi yazmistim
    http://oncekadinsonraanne.blogspot.com.tr/2012/06/rowenta-guclu-ama-en-sessiz-supurge.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazına baktım gerçekten çok detaylı faydalı bir paylaşım olmuş. Emeğine sağlık. :) Görüşmek dileğiyle ... Sevgilerle. :)

      Sil

BLOG ARŞİVİM