OMBRE MODASI / TRENDY OMBRE

Pazartesi, Mart 02, 2015

ombre-modası
Bir süredir dikkatimi çeken bu saç stili yani ombre ( gölgeli saçlar) sıkça kullanılmasından da anlayacağımız gibi oldukça popüler bir tarz oldu. Eğer bu işi becerebilen maharetli bir kuaförünüz varsa şanslı sayılırsınız.Malum hepimiz yaşamışızdır. Kuaföre gidip hayalindeki saçları sadece hayalde bırakıp bambaşka bir sonuçla karşılaştığınız olmuştur. Şahsen ben yaşamıştım. Berbat bir his :) Ombre modası daha uzun bir süre kullanılacağa benziyor. Çok hoş, güzel duran bu saçlar bana dip boyası gelmiş de aylardır yaptıramamış gibi geliyor aslında :) Eskiden olsa öyle derdik :) şimdi moda oldu biraz süslendi püslendi güzel oldu. Bazen de ombre yapılmaya çalışılmış saçlar görüyorum. Mesela saçlardaki o iki ayrı rengi o kadar keskin bir şekilde boyuyorlar ki ombre değil kesinlikle başka bir stil oluyor. Yani saçın dipten yarıya kadarki kısmı çok koyu. Yarıdan sonrası fazlasıyla açık renk olan saçlar bana çok sert geliyor. Artık iş kuaför maharetine kalıyor. Beğenirsiniz beğenmezsiniz sizin zevkiniz. Ne demişler zevkler ve renkler tartışılmazmış :) Bu modeli düşünenler için birkaç resim paylaşıyorum. Belki bende yaptırabilirim. Haydi bana müsaade. Sevgilerimle ;) 



 ombre-modası-1

ombre-modası-2

ombre-modası-3

ombre-modası-4

ombre-modası-5

ombre-modası-6


BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum

BLOG ARŞİVİM