GÜLE GÜLE 2014

Pazar, Aralık 28, 2014

     Koccamann bir 12 ayı daha bitirdik. Şükürler olsun mutlulukla, heyecanla güzel mi güzel bir yıl geçirdim ben. 2014 benim için hiç olmadığım kadar mutlu olduğum bir yıl oldu. Bu sene nişanlandım, evlendim, çok yoğun tempolu, tatlı telaşlı günler geçirdim.Çeyiz hazırlığı, düğün hazırlığı, öyle mi olsa böyle mi olsa derken bide baktım yıl bitmiş bile. Dileklerimin kabul olduğu bu sene için sonsuz şükrediyorum. Ama en çok ta bu sene de sevdiklerimle birlikte olduğum için şükrediyorum. Yeni yıldan ilk ve en önemli dileğim ailem,eşim,akrabalarım, sevdiklerim, arkadaşlarımla birlikte bir yıl daha geçirmek. Yeni yıl içn çookk güzel planlarım var. :) bloğum aracılığıyla sizinle yeni tecrübeleri, hayalleri, hoşuma giden herşeyi paylaşmak için sabırsızlanıyorum :) Yeniliklerle dolu bir yıl olsun , herkesin yeni yılı umutlu, mutlu, sağlıklı olsun. Sevdiklerinizle birlikte olacağınız bir yıl olsun. Bu sene herkese şans getirsin. Yeni yıla birkaç gün kaldı şimdiden kutlamak istedim. Sevgiler....

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum

BLOG ARŞİVİM